Monday, June 20, 2011

Happy Sanggadsanggad :)

Act , cite nyh smalam . tp smlm tak smpat nak updates blog lha . soo , skunk dahh smpat , update lha . ape lagi . hehe . hmp , ptg smalm aku tga busan gle . tak tao mau txt sama sape , nak txt dgn Si Dia . tapi dia tengah memancing sama family dia . malas lha plak nak ganggu . so , aku dah tak tao nak txt spe , aku pown hantar txt kat tuutt . dalam 2,3 minute , dy reply . aku agak terkejut lha dy reply txt aku . coz slame nyh aku txt sama dy , dy tak akan reply txt aku . coz dy mara gle kat aku pasal taon lpas . nak tao kea pasal ape ?? hurm , tak payah tao lha . just membemembe rapat ngan tuutt jea yng tao , kayy  ? . Haha . jangan mara :) hmp , aku rase happy gle txt sama dy . smalm aku txt sama dy senyumsenyum . sukesuke . :) hmp , mulemule aku tanye knape dy nangis hri sabtu , dy pown cite . pas uhh , aku tanye dy , knape dgan dy punye ----- , dy pown bagi tao (awk sume tak perlu tao lha erkk , just membe yg rapat dengan tuutt jea yg tao) . aku tngok time txt sama dy smalm , dy ade mood . soo , aku pown start lha dengan cite taon lpas . soalan yang aku tanyetanye kan slame nyh sume terjawab . (alhamdulillah) . tp ade lagi 2,3 soalan yang blum terjawab sbab dy tak ade kdyt . so , tak boleh nak tanye . mybe next time jea lha . tp , aku sudahh gembira ble dy reply txt aku . tu pown sudah cukup . hehe . smalam aku txt ngan dy lame lha jugak . puas gle hati aku ble txt sama dy . :) hmp , k lha . nyh jea kowt story untok semalam . hari nyh punye story aku post jak lagi kayy ?  :)

No comments:

Post a Comment