Sunday, June 26, 2011

Hari Koperasi Sekolah (HKS)

waaa , sudahh lame tak updates blog .. miss sama blogg lhaa <3 .. haha , just joking . tak kan nak miss sama blog . better miss sama org tersayang btul arkk ?? blog nyh like diary sajea . tak lebih dari itu . btull takk ?? haha . ehh , ape aku merepek nyh ?? cite aku nyh sudah lari tajuk lha . adoiyai .. hmp , hari nie skola aku buat hari koperasi .hurm , macam biase , pgy skola pagipagi . macam tak biase plakk . pagipagi lagi sudahh semangat mau pegi skola , coz kelas aku ade buatt jualan . nak tao tak kiteorang jual ape ?? hurm , klas aku just jual koktail and ais blended jea . laku kowt koktail and ais blended kelas aku . (alhamdulillah) . klas kte org paling awal kowt tutup . coz sume sudahh abezz maa , . so , ape lagi . tutup jea lha . tp , tadi aku tak sempat nak jage kedai coz shift aku pkul 12 . kteorang tutup nak dkatdkat pkul 12 . hmp , memang tak sempat lha kan , . tapi tak pea lha . aku tak kesah . sudahh nasib kann ? . b4 uhh , dalam pkul 10 uhh , aku ngan alya jalanjalan . merantau satu skolah lha kan , yea lha , nak tngok ade jualan ape yang ade . fistly , kiteorang singgah gerai 4 jaya . kteorang bli ais blended . sedap kowt . macam nak lagi jea . tapi , susah lha , kne tunggu lame kowt . ye lha , ramai sangat mau bli kat situ . soo , tak jadi lha nak bli lagi . sudah bli satu pown sudahh cukup . lpas jea bli ais blended , kteorang bli bakso plak . kteorang bli bakso kat gerai puan shuzima . hmp , bole tahan lha bakso cikgu . lepas jea abez makan bakso , aku ngan alya jalanjalan plak . lpas uhh , kteorang singgah gerai 5 budi . coz mau makan marshmallow ditaburi dengan coklat pekat . fuuhhh , sedapp sampai menjilat jari . sedapp gle . haha . lpas uhh , kteorang pgy gerai kelas aku plak . iaitu , kelas 2 ilmu . kteorang bli koktail . ya allah . sumpah , sedapp gle kowt . dah lha first time kowt aku makan koktail . lpas uhh , kteorang bli burger tower plak kat GB (gerai bujang) . gerai tok cikgucikgu yang bujang sahaja . haha , tapi ade jea cikgu yang kawin pown join . haha . ade aku kesah ?? tak kesah langsung . hurm , act banyak yg berlaku lepas uhh , tapi malas mau cite lha . coz tak ade yg menarik . lpas jea habis HKS , aku terus blek asrama , packing baju , yee laa . mau blek kann , comform tak sabar . hari nie nyh aku balek macam biase , naek lrt :) . hari nyh aku naek lrt ngan orang laen plak . aku balek sama aliyah , kak nard , kak afifa abdullah , natasya , kak puteri , ngan puteri . macam biase , sume amek tempat yg berlainan . tp , hari nie aku tak balek naek teksi , tapi mak aku yg amek aku kat lrt sri rampai . teruje kowt . time naek scaleter , aku terus nampak mak aku . skeske . lpas uhh , aku ngan mak aku otw pgy kedai makan ayam penyet . kte org just bungkus jea . coz mau makan dakat ofis mak aku . hmp , first time kowt aku makan ayam penyet . sedapp gle . tapi pedas lha . hmp , sudah tak tao nak cakap ape lagi . k lha , sudah pnat menaip , . bye .



P/S: act , story nyh aku mau post hari jumaat , tapi tak sempat . so , aku post hari nyh . korng anggap jea story nyh hari jumaat punye . :)

No comments:

Post a Comment